Teoksen nimi. Mikäli teos on julkaistu useammalla nimellä, näytetään ensimmäisen julkaisun nimi.
Niilo Näsikkä ja pelikonsolin kosto
Tyyppi
romaanit
Tekijän nimeä klikkaamalla löydät teoslistauksen ohella lisätietoa kirjailijasta.
kuvaus
Niilo Näsikän koulussa järjestetään taideviikko tulevan isänpäivän kunniaksi. Ja kaikki videopelit pistetään lukkojen taakse! Pojat ovat kauhuissaan. He pääsevät arkkitehtuuriryhmään rakentamaan majoja. Ja Niilo lupaa hankkia majaan pelilaitteen, joka ei tarvitse sähköä!
Näin alkaa seikkailu, jota siivittävät ennennäkemätön uutuuspelilaite, Jasminita-tädin perintölipasto, terrierit Lipsu ja Suppilo sekä Karvamursu - metsähökkelin pelätty asukas.
Näin alkaa seikkailu, jota siivittävät ennennäkemätön uutuuspelilaite, Jasminita-tädin perintölipasto, terrierit Lipsu ja Suppilo sekä Karvamursu - metsähökkelin pelätty asukas.
Löytyykö Niilon isän siepattu esittelykonsoli ennen kuin isä saa potkut? Mitä yhteistä on isillä ja kaapeilla? Ja millainen on ryöstetyn pelikonsolin kosto?
(WSOY)
(WSOY)
Kirjallisuudenlaji
Aiheet ja teemat
Alkukieli
Julkaisuissa alkukielinen julkaisu, 1. suomenkielinen julkaisu, eri käännökset ja mahdolliset muut käännökset.
julkaisut
Ensimmäinen julkaisu
kyllä
Ilmestymisaika
Sivumäärä
85