Viherpesuopas
Tyyppi
tietokirjat
Tekijän nimeä klikkaamalla löydät teoslistauksen ohella lisätietoa kirjailijasta.
kuvaus
Kantaa ottava kirja iskee kuin tuhat Woltia!
Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi.
Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.
(Otava)
Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi.
Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.
(Otava)
Kirjallisuudenlaji
Aiheet ja teemat
Alkukieli
Julkaisuissa alkukielinen julkaisu, 1. suomenkielinen julkaisu, eri käännökset ja mahdolliset muut käännökset.
julkaisut
Nimi
Alanimeke
miten merkitys muuttuu markkinoinniksi
Ensimmäinen julkaisu
kyllä
Ilmestymisaika
Sivumäärä
311